Online Educatieve Competities
Het realiseren van doelstellingen zoals het vergroten van de naamsbekendheid, het promoten van een product of het werven van nieuwe medewerkers, brengt met zich mee dat grote en/ of zeer specifieke doelgroepen bereikt moeten worden. Dit is zeer goed mogelijk door het inzetten van serious games.
Marketing met competities
Het in contact komen met de doelgroep is natuurlijk een goed begin, maar het is niet de enige factor voor het behalen van het gewenste resultaat. De mate waarin u een gezonde relatie met uw doelgroep zult weten op te bouwen is sterk afhankelijk van de kwaliteit en de intensiteit van de communicatie over en weer. Competities in een management game zijn middelen bij uitstek om alle betrokkenen in uw organisatie te enthousiasmeren en inzicht te geven in de processen die bij relatiemanagement aan orde zijn.
De combinatie van entertainment en educatie maakt competities tot de krachtigste middelen om uw communicatie- en marketingactiviteiten te verbeteren. Neem contact met ons op als u meer wit weten over de mogelijkheden om dit instrument ook in uw bedrijf of organisatie in te zetten.

Meer informatie
Vraag meer informatie aan
Neem voor meer informatie over online competities contact op met Milo Hendriks.