Kaartspel voor marketingmanagers
ING organiseert elk jaar voor alle 400 marketingmanagers een leuke en ludieke kick-off van het nieuwe beleidsjaar. Elk jaar is er een andere invulling en dit jaar werd gekozen voor een simulatie.
De klantvraag

Ontwikkel een kaartspel, waarin de klanten van ING centraal staan en waarin de achterkanten van de kaarten worden bedrukt met persoonlijke foto's, die ING'ers insturen.
De oplossing van BS

Bedrijfssimulaties.nl heeft een website gemaakt waarop alle ING collega's foto's konden uploaden. Deze foto's zijn op de kaarten gedrukt. Bedrijfssimulaties.nl heeft vervolgens een kaartspel uitgedacht samen met ING. In het kaartspel moet de juiste oplossing bij de juiste klantvraag worden gezocht. Het spel werd gespeeld in groepen van 20 en vervolgens was er een ronde voor de groepswinnaars.


Case eigenschappen
Meer informatie
Vraag meer informatie aan
Een simulatie of managementgame van Bedrijfssimulaties.nl betekent een maatoplossing voor u.