Studievereniging speel game
De Marketing Associatie RijksUniversiteit Groningen is een studievereniging, die geheel wordt gerund door studenten zelf. De studenten hebben veelal een economische of bedrijfskundige achtergrond en vormen samen een activiteitenorganisatie, gericht op het educatief benaderen van marketingvraagstukken.
De klantvraag
Een van de jaarlijkse activiteiten is de Super Marketing Game; een dag durend evenement waarop sponsoren en studenten elkaar ontmoeten in een spelomgeving. Bedrijfssimulaties.nl participeert in dit geheel en is leverancier van de managementgame.
De oplossing van BS
Bedrijfssimulaties.nl heeft samen met de studenten en docenten een marketinggame ontwikkeld. Deze game richt zich op de producten of diensten van de hoofdsponsor van de dag. Het spel wordt gespeeld gedurende vier rondes en tussen elke ronde door volgen de teams studenten een workshop, welke wordt georganiseerd door de bedrijfssponsors.
-
Anouk Keizer
voorzitter MARUG SMG 2006De teams waren enorm fanatiek en enthousiast. Het evenement werd gehouden in een studententheater in Groningen, dit paste perfect bij de dag. Het was een vermoeiende, leerzame en inspirerende dag!
Ik dacht in ronde 2 de heilige graal te hebben gevonden. Helaas werkte de simulatie zo realistisch en streng, dat een team met 5 dames ons te slim af was. Maar goed volgend jaar winnen wij!
Case eigenschappen
Meer informatie
Vraag meer informatie aan
Een simulatie of managementgame van Bedrijfssimulaties.nl betekent een maatoplossing voor u.